Uzyskaliśmy Godło "Firmy Przyjaznej Klientowi"

W grudniu ub.r. Ośrodek Pomocy Kryzysowej Stowarzyszenia SPES uzyskał godło programu "Firma Przyjazna Klientowi" realizowanego przez Instytut Zarządzania pod honorowym patronatem Ministra ds Europejskich Pani Danuty Hubner.Warunkiem uzyskania godła było spełnienie warunków programu w badaniu jakości świadczonych usług. Jak potwierdzają badania audytorów, TNS OBOP oraz Communication One Consulting, prawie 97% naszych klientów ma o nas pozytywną opinię, zaś średnia ocena poziomu satysfakcji z usług wyniosła 8,92 pkt. (na 10 możliwych)



Komentarze

Komentarze nie połączone z portalem Facebook

(pokaż)

Komentarz pojawi się po zaakceptowaniu przez moderatora.

  • dudkiewicz
  • asystentpit
  • izba lekarska
  • Do Rzeczy
  • miasto
  • pity2016
  • oblaci
  • weglosmyk
  • Non Profit
  • prowincja
  • pfron
  • Niedziela
  • ralus
  • Przewodnik Katolicki
  • zthiu
  • praca
  • IPS
  • szip
  • Gość Niedzielny
  • adwokat ewa
  • renovabis
  • seminarium
  • Google
  • denon
Facebook
Newsletter
Newsletter spes.org.pl

Na podany przez Ciebie adres mailowy przesyłać będziemy najnowsze informacje - zostań w kontakcie!

Możesz pomóc
Możesz pomóc

Włącz się w pomaganie. Osoby niepełnosprawne, w trudnej sytuacji życiowej i materialnej czekają na Twój gest. Szczegółowe informacje w dziale MOŻESZ POMÓC